Toplista

Najlepsze Blogi

sobota, 16 grudnia 2017


Ten blog to -
 " Cała w niebieskim niebycie ab ovo "


https://youtu.be/SjHhVVFs8iY



Blog -"Cała w niebieskim niebycie" jeszcze funkcjonuje 
w sieci, jedynie bez możliwości wpisania czegokolwiek. To jak śmierć człowieka . Zostaje coś w rodzaju wspomnienia o nim. Dobrze, że chociaż tyle. 
Nie jestem pewna, może i ten chwilowy ślad, któregoś dnia zniknie... 
Póki co ..., kopiuję swoje wpisy z 2007 roku (kwiecień).
Niezbyt to przyjemne rozstawać się z kimś , kogo się lubi. Polubiłam swój blog, tak jak lubię siebie... 
Nie ma w tym narcyzmu ! 
"Miłuj bliźniego jak siebie samego"!
Dostałam po grzbiecie nie raz. 
Tym razem uderzeniem z wirtualu... Przykre to było, ale już mi przeszło. Znowu jak kot , który spadł z wysokości, pozbierałam się ku mojemu ponownemu zdziwieniu - jak to tak można z jednego stanu w drugi... ? Widać można !
Nic tylko tłumaczyć to należy łaską z Nieba ! 
Inaczej trudno to wytłumaczyć . 
Jak widać optymizm mi sprzyja.
Nowe pomysły też . . .  Co ma być , będzie! 
Trzeba   zawierzyć Opatrzności ! Zawierzyłam pogodzona z losem nie zawsze przyjaznym. Głowa do góry!   
W moim przypadku wizyta u wróżki czy psychoterapeuty 
niepotrzebna . Sama sobie sterem i okrętem ! 
Najlepsze rozwiązanie problemów, które wszystkim polecam - nic nie kosztuje a pomocne.
Wystarczy to sobie uzmysłowić.






Balustrada

piątek, 20 kwietnia 2007 14:08

Rozpiera się wygodnie,
by móc w oparciu o nią
spacerować swobodnie,
zachęca marmuru błyskiem
w blasku słońca przed zmrokiem
i choć z upływem lat
zmatowiał jej świat,
nadal jest budowlą bez wad...

PODZIEL SIĘ

Zwierzenie

środa, 18 kwietnia 2007 22:23
Takie jedzonko
na śniadanko,
na obiad i kolację
mówi starszy pan,
który siedzi na ławce,
spogląda, gdy przechodzę obok
i ostentacyjnie wyciąga ręce
z pestkami słonecznika,
tylko na tyle starczy z marnej renty,
którą mi dali za tyle lat pracy,
wzdycha, zachłystując się łupiną,
560 miesięcznie ledwie na opłaty starczy,
znużone oczy przeciera rękawem z dziurą,
wzrok kieruje na ziemię z miną ponurą...
ale gdzieś na dnie w oczach
jakiś węgielek radości się pali.



Pasjans

piątek, 20 kwietnia 2007 14:10
Rozłożone na stole udają serwetę,
po to by za moment ułudą
odmienić czyjeś życie,
tu kolor, tam kolor mami kobietę,
wyczarowuje dla niej nowe światy,
ona ani z radością ani ze smutkiem
przekłada je cierpliwie i długo,
a one wciąż są bałamutne i niepewne
jak wyśnione marzenia dziewczęce,
które mają ciernistą drogę do szczęścia...

Gdzie jest ulica Fiołkowa

środa, 18 kwietnia 2007 21:12

Nazwy ulic pachną kwiatami,
gdy wokół zima sroga mrozem,
powiedz mi, gdzie jest ulica
Fiołkowa zapachem lata,
może na niej odnajdę smak młodości...

Ilustracja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz