Toplista

Najlepsze Blogi

piątek, 24 maja 2019

Wybory...





Na początek zachęta do głosowania na PiS... 







Nie było mnie tu przez jakiś czas, którego brakowało na bywanie w tej przestrzeni. Już późno, więc będzie krótko. Obiecałam, że napiszę o nauczycielach w starożytności i nie dotrzymałam słowa, za co przepraszam. Może kiedyś wrócę do tematu, pomyślałam jednak, że to byłoby pewnego rodzaju wykładem, z którego treścią można zapoznać się w Internecie, więc po co tracić czas na tego rodzaju pisanie. Na fb bywam codziennie. Tę swoją obecność tam traktuję, z różnych powodów, prawie jak misję. Teraz na tapecie wybory, więc podpowiadam, by głosować na partię, którą wybrałam ze względu na to, że jest najbardziej wiarygodna i skuteczna. Nawet w tym celu zrobiłam w komputerze odpowiednie  obrazki...





Wyborcze treści umieściłam na mojej stronie i w niektórych grupach społecznościowych. Te sprzyjające PiS-owi przyjęły moje zachęty do głosowania za PiS-em z aplauzem. Jedna z grup, w większości skupiająca wokół siebie zwolenników PO i pokrewnych partii, zaatakowała mnie hejtami i to jakimi... Dziwić się i nie dziwić, jakie morale taki poziom intelektualny i duchowy... Zero poziomu, jedynie spadek - głębina bez dna... Zatrważające, jaką mamy, przynajmniej w połowie, część społeczeństwa. O moich wrażeniach w tej sferze opowiem następnym razem. Korzystam z tego, że jeszcze czas przed wyborami i podpowiadam, by głosować na PiS, bo to jedyna partia, której można zaufać i która swoją działalność opiera na wartościach chrześcijańskich, które stanowią fundament normalnego życia... 


                       ...
                                      P
                               Brak dostÄ™pnego opisu zdjÄ™cia....


                                         


Lista nr 4 !!!


Zbliżają się wybory. Pomyśl, nim zagłosujesz! Wybierz praworządność i wartości chrześcijańskie! 
Od Ciebie zależy PRZYSZŁOŚĆ Europy! 
Głosując na Koalicję Europejską, wyrażasz zgodę na aborcję, eutanazję, małżeństwa homoseksualne, pedofilię i inne zboczenia, występujesz przeciw DEKALOGOWI! 
GŁOSUJ NA PIS!!!

Tyle mego zaangażowania w wybory... 


ą patriotyzmu
Tych, którzy ginęli 
pod Monte Cassino!

3 komentarze:

  1. A ja sobie zażartuję;
    głosuj jak chcesz ale wybierz PiS :)
    Oglądałam wczoraj debatę; wybieram;
    PiS; Kukiz 15 i Konfederację :)
    a jak zagłosuję, to jeszcze nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdążyłem przed ciszą wyborczą.
    Głosuję na PiS.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu i Józefie - dziękuję! Okaże się wkrótce, jaki jest nasz naród... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń